29 Temmuz 2008 Salı

%99







Mevlüt okutucam cami hocasına. %100 olsun artık şu!

4 yorum:

scapula dedi ki...

Tekrar yazıcam, buraya da yazıcam. :)

%99 değil, %100 gelmez abi. Cidden neredeyse senin kadar isterim gelmesini. Davids'i severim, Kocaelispor'u severim, Türkiye Ligi'nin marka değerinin yükselmesini isterim... Ama düşünüyorum, neden gelsin?

Ülkesinde bir takımda oynar bence. Siz de David Edgar'ı alırsınız. :)

Dobrowski dedi ki...

bende inanmıyorum. hele bu yönetimden böyle birşey beklemiyorum bile hani piyango bileti almış gibi "ya tutarsa?" diye bekliyorum bende.

Robaggio dedi ki...

Ben de bir o kadar geleceğine inanıyorum kendi liginde oynamak istese çoktan bir takımla anlaşırdı ki Hollanda'da ona bu parayı verecek bir kulüp bulması çok zor, özellikle mali açıdan bu parayı verebilecek birkaç kulüp var ve artık o takımlarda oynayabilecek seviyede değil maalesef (bkz.Ajax). Kocaelispor'a gelmezse alternatifleri Katar ve ABD. Bu duruma bakınca da her aklıselim insan tercihini Türkiye liginden yana kullanır. Yine de Kandıralı'nın dediği gibi tabi, hala %99.99999999..%100 olamadı henüz..

Dobrowski dedi ki...

benim anlamadığım biz nasıl o parayı bulacağız? o yüzden inanamıyorum ya.