15 Haziran 2008 Pazar

Çehilin len


Biz hep veresiye çalışırız, peşin satan gibi yavşak bi tipimiz yoktur çok şükür. Fatih Terim'in bugün versiye satan gibi olmasını istemiyorum. Maç sonunda peşin satan gibi olsun. Sanki Kebab yemiş dişinin arasında kalmış gibi ağız hareketleriyle ondan sıyrılmaya çalışır gibi yapsın. Ne zaman kazansa, ne zaman takım rakibin mına koysa hep böyle artistik hareketleri görüyoruz. Ne zaman terim'i öyle görsem uyuz olurum ama bugün senden onu bekliyorum, hatta çıkıp maç sonunda "Adanalıyıh allahın amamıyıh" bile diyebilirsin.

Emre Aşık için Ronaldo'nun ayağını eline versin istemiştim, o kadar olmasada Onun Emrah bakışları yetti bana. Ama çekler öyle değil be hocam. Ben bi yakınlık hissediyorum çeklere karşı. Çok fazla artiz olmadıklarında olabilir mi? Bende bilmiyorum ama adam gibi bi kadro çıkar ne olur.! Gerekirse İsviçre maçındaki gibi yağmur yağsın Semih'i 2. yarı al. Hatta dolu yağsın şimşek çaksın Arda'yı oynat. Adam iki kişilik oynuyor sen görmüyorsun Annesi bile diyor bak "Kazım Kazım" Portekiz maçında bi yıldız gerekiyorsa çift isim çift performans..

Şimdi ben ne desem boş. Fatih Terim bence yine bi süpriz yapacak. Çünkü adam orgazm oluyor süpriz yaparak. Tamam alıştık senin süprizlerine ama ne olur kazanın şu maçı hoca. Hatta iyi top oynayın öyle kazanın. Turnuvada izlediğim en zevksiz maçlar yunan maçlarından sonra bizimkiler oldu. Varsın olsun. Ben orda Servet'i, Tuncay'ı Nihat'ı kısacası bizi, bizim çocukları görmek istiyorum. Hatta senin maç sırasındaki şovlarına bile alıştmıştır Avrupa.. Sen b üyüksün hocam, Seni kesseler acımaz bugün.. İmparatorsun, Yaparsın!! Verme versiye Maç sonrası Erol Taş gibi gül!! Bende televizyonu öperim o kadar laf ettim sana hepsini ağzıma sokarım!..

Dedim ya seni kesseler acımaz! Al şu gazı çek önümüzden engeli, görelim çeyrek finali!

Bak senin için kafiyeli son bile yaptım!..





Edit: ayrıca playlistimi yarım saattir şu şarkı oluşturuyor. Nasıl bi gaza geldiysem koyucaz ulan size.. Çehtir git len!

Drinking song'dan uyarlama milli takım şarkısı

Hiç yorum yok: