4 Haziran 2008 Çarşamba

Bülent Bölükbaşı


Öncelikle bildireyim dış transferde ilk anlaşılan isim buradan. İlk başta 14te imza atılacak dendi sonra 18:00a alındı. inşallah şu saatlerde atmıştır daha fazla geciktirmezler, açıklamasınlar bide yok şaka yaptık aslında yarın imzalayacak diye.

"Geç farkettim taşın sert olduğunu" demiş ya şair. bülent için böyle desek olur belki. Yeteneği geç farkedilmiş yada kendini geç farkettirmiştir. 2 sezon önce ciddi bi sakatlık geçirdiğini biliyorum hatta geçen sezon antepe gitmeden önce futbolu bırakabilir yorumları yapılıyordu onun hakkında. umreye gittiğini duydum, Hem adanalı hem şako diye düşündüm hemen bir önyargılı insan olarak. Fatih Terim Lisesi sonra Hakan şükür, emre derken bizede Bülent mi düştü dedim kendi kendime. Sonra adamın şu resmini buldum ki oha nasıl bi şakoluk dedim. gerçi ne şakolar gördüm elinde piiz olan.

Çok uzattım mevzuyu. Bülent bu takıma faydalı olur mu? sorusunun cevabı neye göre diye bi soru olmaz, ancak ben yaptım oldu. Şimdi takımda 30lu yaşlarında epey adam var (Taner Gülleri, Serdar, Ufuk çam, Ahmet dursun, Bayram, Cem sinan) süper ligde tecrübe tecrübe diyen takımların sonunu (mesela ç.rize) geçen sezon gördük. gerçi onları son haftalarda erdoğan arıca yönetti olcağı buydu.

Tekrar vurgulamak istiyorum, Bülen iyi futbolcu bizdede iş yapacağına inanıyorum ancak. ben Zaten parası olmayan bir klübün bir bilemedin 2 sene oynayabilecek oyuncular almasını istemiyorum. Bu gençleri Bizim gibi anadolu takımları oynatmazsa nerelere gitsinler?

Bülent Bölükbaşı transferi hayırlı olsun.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bülent faydalı olur gibi geliyor bana. Gereken her şeye sahip. Kayseri'de oynarken gösterdiği performans üç büyüklerde bile oynamasını sağlayabilecek bir performanstı bence. Kayseri niye gönderdi bilmiyorum, politik bir sebeptir kesin.
Bülent Ceyhun kadar yetenekli değil belki ama benzer bir futbol karakterine sahip. Lider özellikleri var. Gole çok yakın. Ofansta iyi bir sağ kanat oyuncusu. Böyle şi bilen bir adamını olması iyi bizimki gibi yeni çıkmış bir takımda.

Dobrowski dedi ki...

bizim için iyi transfer ama iyi tönetilmediğimiz kesin.
her sene yeni takım kuramayız böyle birşey yok. bülent inş sakatlanmadan önceki gibi oynar coşar bizide coşturur..