27 Mayıs 2008 Salı

Telegol Mesaisi Bitmesin




Adamlara kızıyorum bazen, sallamıyorum ama yinede eğlenceli olabiliyorlar bazen. Nasıl olsa ligler bitmiş, maçlarla alakalarıda kalmaz. Telegol'ün yeni bölümlerinin tam sırası. Ben star'ı n sahibi olsam asıl şimdi canlı yayın yaparım, Nasıl olsa futbol olmadan daha komik muhabbetler çıkıyor yada o haftanın maçları olmasa ne olur. O adamlar konuşacak şey bulur ve oynanan maç olmayınca bence yaratıcılıkları kamçılanır bizi daha çok eğlendirirler. istiyorum inadına TELEGOL

ahmet çakar yarıştırmadan önce bi aralar Atvde Santra diye bi program vardı onun ekibiyle telegol karması yapılabilir, kimin ne dediği anlaşılabilirse yani tek tek konuşma hadi 2şerli olsun ama 3 yemez, bunuda Güntekin Onay sağlar. Böyle karma bi program olsada Avrupa şampiyonasına kadar her akşam izlesek..

eski bikaç diyalog verip özendireyim istedim:

FIFA kapansın!

Ziya Şengül
: Benim yorumuma göre, goldü o.
Adnan Aybaba: Kitapta kural var, kitaba göre faul.
ZŞ: Ben o kitaba da inanmıyorum.
AA: Olur mu abi? O zaman Ziya Abi'nin kuralı olur.
ZŞ: Ben bu kuralı kabul etmiyorum. Kimmiş bu aksiyon alanını belirleyen?
AA: FIFA belirliyor.
ZŞ: FIFA'yı da tanımıyorum. Ben bu kurala karşıyım, böyle bir kuralı kabul etmiyorum.
Serhat Ulueren: Ben de ofsayta karşıyım o zaman!.. (Telegol)

-"Ben ona dırdırın kralını yaparım, ama lisanına hakim değilim." (Ahmet Çakar, Lucescu'ya çatarken)

-"Bizi izleyenler kitlesel insanlar..." (Ziya Şengül)

Adnan Aybaba: Maçın içinde yapılması gereken değişiklikleri hissedip bunu alacaksın. Bu meziyet bende var. Ne gülüyorsun?
Serhat Ulueren: Gülmüyorum.
AA: Pratik zeka yani! Anlatabildim mi?
SU: Tebrik ederim.
AA: Zico'da, Gerets'de, Tigana'da bendeki şu pratik zeka yok. (Telegol)

Hiç yorum yok: