12 Mayıs 2008 Pazartesi

Kupa Körfezin Sapı Kimin?




Macaristan'a atılan golden sonra yapmıştı Emre bu hareketi. ortaya Mehmet Demirkol'a yaptı diye bir sürü yazıldı medyada. Sonra Emre ona yapmadım dedi. "evet ona yaptım g.tüne girsin" demesinide beklemiyordum.

Neyse efendim gelelim bu Mehmet Demirkol un 4-5 hafta önce TRT'deki Stadyum programinda Erdoğan Arikan'ın sorduğu "Lige ilk 2de kim çıkar?" sorusuna verdiği cevaba.

Erdoğan A.: Lige ilk 2de kim çıkar?

Mehmet D. : Antalya , Eskişehir, Sakarya arasında geçer 2si çıkar..

ahada yakaladım seni mehmet efendi!!! Antalya lider sakarya 2. eses 3.ydü o zaman. Kocaelisporumuz 4. olduğu için sallamamıştın deemi?! Kapak olsun sana bu kupa.. O hareketide Kocaelispor yaptı sana.

Ömer Üründül ne demişti oysa aynı soruya..

Ömer Ü: "Bu ligde ne olacağını kestirmek zor ama 4 takımında şansı var"

işte kolletif futbol, işte bloklar arası uyum, işte Ömer Üründül.! Ne kadar sevmesemde adam sen gibi zıplamamış Mehmet Efendi..

Hiç yorum yok: