10 Mayıs 2008 Cumartesi

Koray Çölgeçen


Çoğu kimse bu sezon kayserispor-beşiktaş maçında arka direkte beklerken önüne düşen topa vurup attığı o bedava golle tanıdı. Hadi günahını almayalım aynı maçta Gökhan Ünal'a birde asist yapmış maçın adamı seçilmişti. Hiç unutmam gecenin bi yarısı uyku tutmamış atvde kazım kanat'lı bi program izliyordum. Kazım Kanat'ın "Adam kazmanın tekiymiş, normalde stoper oynuyormuş, Geldi bize yıldız kesildi" demesini. Gece gece güldürmüştü beni.


Bizdeyken bi türlü iyileşemeyen adam koray, "ben buranın çocuğuyum" "içinizden biriyim" laflarını nasıda yedirdi bize. Avel avel baktık bizde "helal sana koray", "izmitli koray" dedik ona. Oftaş'ı yenen 2. takım olduk onun sayesinde 90+da kornerden gelen topa vurup gol yapması en iyi hadisesiydi bana göre. Baktım golden sonra ağlıyor. Ankarada maçı izlerken ben bile ağlayacaktım. Demek o duygusal filmleri yapanlarda böyle şeyleri iyi biliyor.

Tam Saha dergisi röportaj yapmış burada

Ümit Kayıhan bulmuş bunu, zaten ofsayt orda.. Birde giderken Federasyona başvurmuştu Saffet Sancaklı sayesinde ne oldu biz kazandık davayı aldık parayı. Koray hemen kıvırdı "Parayı klube ben kazandırdım" dedi.

Hiç yorum yok: