6 Mayıs 2008 Salı

Çakma Sergen Aranıyor

"Adı Ronaldinho olan birini bulun getirin" diyen unakıtan, elindeki orjinali koruyamıyor. Git şimdide çin malı Sergen ara.!
Geçen hafta heryerde bağırıldı Sergen klübü bıraktı gitti diye. Sergen koşmaz, kiloludur, tay peşinde fazlaca koşar ama adilik yapıp çekip gitmez. Kendisi anlatmış bakın ne diyor:

“Futbolcu arkadaşlarım ‘Alacaklarımız var. Kaptanımız da sensin. Alacaklarımızı başkanla konuş' dediler.Ben de kaptan olarak çıktım ve başkanla konuştum. Ama bu görüşmede başkanımız bana kaptan olarak değil de sanki futbolcuları ayartan kişinin ben olduğumu söylemeye çalıştı. 'Bu şartlarda seninle işimiz olmaz' dedi. Benim de, benle işim olmayan takımla işim olmaz. Eşyalarımı toparladım ve gittim. Ama daha sonra başkan alacakları olan herkesin ödemeleri çek ve senetle vermiş. Arkadaşlarıma da helal olsun. Beni öne attılar ama kendileri alacaklarını aldılar, idmana da çıkmışlar.”

Sezon sonunda futbol yorumculuğuna başlayacakmış. Eskişehir yönetimi ne kadar adam(!) olduğunu göstermiş oldu bize. Metin Diyadin'den sonra Sergen'ide harcadılar.

Hadi koşun bakanınıza, size çakma Sergen bulsun birde. Süper lige çıksan ne olur, adam olmadıktan sonra!!

1 yorum:

gökay dedi ki...

Seçim dönemi bittiğinden ötürü unakıtanın bundan sonra ne es-es ile ne de bu sergen,ronaldinho olayıyla pek de ilgileneceğini sanmıyorum.Gelecek seçimde ne mi olacak? Söyleyim ki son 20-30 yılda olanlar olacak sayın bakan kendisine bir sergene oy verecek kadar bilinçli(!) bir seçmen kitlesi daha bulup onlara messi,c.ronaldo gibi sözler verecek.futbolla siyaset ilişkisi de bu ülkede eğitim,kültür seviyesi artmadıkça hiç bitmeyecek.