11 Aralık 2010 Cumartesi

Boluspor 2 - 1 Mersin İdman Yurdu

Maç az önce bitti. Saha öyle elverişsizki, yürümekte bile zorlanacağımız bi zeminde futbol oynamaya çalıştıkları için kutlamak gerekir.

Futbol hakkında konuşulacak şey. topu rakip sahaya yık, şişirme dediğimiz uzun toplarla pozisyon bulabilirsen, rakip defasn bi hata yaparsa golü atarsın.

iki takımda böyle düşündü. boluspor kendi sahasında olduğundan ve yamulmuyorsam 2. ligin en çok gol atan takımı olmasının göstergesi baskılı oynadı. yani baskılı dediğim maçın çoğu mersin idman yurdu sahasında oynandı. bir türlü golü bulamadı Bolu. Yaser Yıldız çok uygun pozisyonlarda son vuruşu düzgün yapamadı.
Kar yağışı hiç durmadığından 2. devre futbolcuların ayakkabıları kar altına gömülü şekilde devam ettiler. arada maç durdu çizgilerdeki karları temizledi görevliler.
artık gol olmayacak atarsa şansa bolu atar derken. Mersin forması altında, tanıdık bir isim Fatih Şen sol kanattan ortaladı, Bolu kalecisi Atacan iki adım attı ileri doğru çıkıp topu almaya yeltendi ama baktı olmayaca geri de dönemedi. kafayı vuran forvet golü attı.
öyle bir sevindiler ki mersinli futbolcular. elbette haklarıydı o sahada o havada mücadele etmişler bir gol bulmuşlardı. vay be golü atan kazanır derken Mersin bi kontradan golü yapmış apışıp kalmıştım. Hatta Mersin kalecisi Kerem İnan gol sonrası her kale vuruşunda vakit kazanmaya (veya kaybettirmeye) çalışıyordu. hakem 3-5 sefer uyardı ama kart göstermedi bir türlü. belkide o tipi altında orta sahadan o da göremedi Kerem'i.

80 de golü bulan Mersin artık zamana oynuyor, topa bir Mersin defansı vuruyor top Bolu defansına kadar gidiyor, bir Bolu defansı vuruyor top Mersin defansına kadar gidiyor. böyle bi git gel yaşandı yaklaşık 10 dakika. dan dun herkes topu iler vurmanın peşinde..

90. dakika bitmişken Yaser ceza sahası önünde düşürüldü. "aha" dedim "hakkı olan golü atacak sonunda bolu". 90+1 de Erdem tam köşeye yerden vurdu ve Kerem uzandıysada dokunamadı. İşte futbol tanrıları karda olsa tipi de olsa yine oradaydılar. yediği gol sonrası zaten hiç sevmediğim ve hep roma olimpiyat stadında polisin kafasındaki kaska yumruk atışıyla aklıma kazınan Kerem çirkeflik yapıp hakeme salça oldu. topu bolululara vermedi filan. tatsız şeyler. sen misin topu vermeyen dercesine 5 dakika sonra hemen hemen aynı yerden çok güzel bir serbets vuruş golü daha atarak kapağı kapadı yine Erdem.. pozisyon bariz penaltıyken hakem orta hakem görememiş yan hakem ısrarla bayrağı kaldırıp elini göstermiştir. yani Mersinli bi futbolcu "dureydim burda getme diyeydim " dercesine ellerini açmış ve topla oynamıştı. ancak ortada ne bi çizgi kalmıştı ne ceza sahası o yüzden hakem penaltı vermek yerine serbest vuruşu seçti.. sen penaltı vermesende futbolun 3 harflileri o topu bi şekilde kaleye soktu..

Kerem ise artık sadece küfür ediyordu boynu bükük bir şekilde..

Mersin taraftarı deplasman yapmış ve o üstü açık tribünde üstlerine kar yağarken zıplamaları ve bi süre sonra yarı çıplak kalmaları. çok yazık onlara üzüldüm ancak Kerem'e o golü atmasaydıda üzülürdü. Çok zevkli bir maç oldu. Bolu dan Mersin'e dönecek taraftarları düşünüp kendimi onların yerine koyunca ise diyecek söz bulamıyorum. doktorum geçen hafta bana önerdiği, Nurofen Coldu öneriyorum..
geçmiş olsun..


ekleme: karlar altında akşlıma şu maç geldi videoyu buldum burayada koyuyoyurm..

5 yorum:

kerem dedi ki...

hiçbişe gözükmüyodu bolusporlular da dahil. karlı havada beyaz forma giyen boluspor da ilginç bi hareket yapmış oldu ama. doldur boşalt da iyice piyangoya dönmüştü bana kalsa.

Dobrowski dedi ki...

hele kornerlerde, korner kullanmadan önce oyuncu kar kürüyordu resmen :))

muyek dedi ki...

kocaeli macinda harika tribun varmis, orda olmak vardi ah

kerem dedi ki...

ntvspor da bu sabah(salı sabahı) sadece topun gözükmemesinden dem vurmalarına ne diyosun?

bursa maçında maçı televizyondan izlerken topun gözükmemesinden bahsetti sadece ama bence karlı sahalarda beyaz formalara da bi formül bulmaları lazım.

eğer futbolu biz izliceksek en azından oyuncuları da görmemiz lazım diye düşünüyorum. hadi oynayanlar birbirlerini görüyo olabilirler ama, biz de maçı izlesek iyi olur sanki.

sakarya maçı için de yorumlarını merak ederim.

maç çarşamba günü olması? sonuçta yerel bi lig 2. lig ve bu maçın hafta içi öğlen yapılması ne kadar mantıklı sence?

ayrıca bizim borçları ödediğimiz için puanların geri verilmesi durumu var( yalan olur gibi sanki ama) o konuda ne düşünüyosun?

bir de oynayan arkadaşlara para toplana bi kampanya vardı forumda yalan olmuş galiba ne düşünüyosun?

cevap verirsen müteşekkür olurum.

Dobrowski dedi ki...

kerem

vallahi maça gidemedim. iş yerinde forumdan ve arada telefonla canlı bağlanarak takip ettim. tribünü dinleyip, atmosferi anlattıkalrında kafayı yiyecek gibi oldum. sonra 54. dkda biri foruma gooooooll yazmış can havliyle. o an bağırmak geldi ama iş yerinde işte gülüp sağa sola bakan şebek gibiydim. önceden bişeyler yazmak istiyordum ama gidemeyeceğim için hüzünlüydüm bahanesine sığınıyorum. ayrıca teşekkür ederim ilgine.

karlı havalarda top gözükmemesi hakkaten cok salakca. mersin maçında öyle bi top vardıki biraz siyah biraz koyu kırmızı. ancak hiç görünmüyor. bursa maçında sarı bi top vardı. onu cok izlemedim bişey diyemiyeceğim gollerine baktım sadece. ancak formalarda beyaz oldu mu cok mantıksız tabi görünmez. iç saha - dış saha - kar formaları olsun madem.

gürkan'ın topladığı paralar geri alınabilecek mi bilmiyorum ama emniyet el koymuş. bu işlerin yasal olmadığını daha önce belirtmişlerdi forumda ancak iyi niyetle yapılan bir iş olunca herkeste hevesli olunca kimsenin aklına gelmedi böyle birşey. yazık oldu..
işten geldiğimden beri de videoları izliyorum maçtan. nasıl kaçırmışım şu maçı diyip duruyorum efsane tribün varmış..