26 Şubat 2010 Cuma

Güvenç Kurtar


1.5 yıllığına anlaşmış Diyarbakır ile. Ziya Doğan fena gitmiyordu aslında Diyarbakır başında. Sanırım erkenden kalkmak istedi, hesap ona kalacak yoksa. Güvenç Kurtar'ı herkes eleştiriyor başına geçtiği her takımı en az 1 kez küme düşürmüşlüğü var sanırım. Hatta televizyonlara çıkıp Yılmaz Vural'a özeniyor arada o zaman kıl oluyorum. "verin bana barcelonayı verin bana milanı" tarzında açıklamalar yapmışlığı bile var. sezon başında bi kanala telefonla bağlanmıştı "benim gibi bir antrenör bile boşta kalabiliyor" diye hayıflanıyordu. Bu işi çok sevdiğini düşünüyorum. Sezon başında Hikmet Karaman'la beraber Kocaelispor başına geçmek istediğini yazmıştım

Ziya Doğan gibi kaçmamıştır en azından cesur davranmıştır. Çok konuşması saçmalamasına sebep oluyor. A.Sebat'ı düşürmeden önce ligden düşme korkularının olmadığını söylemiş mesela. Fenerbahçe Aragones'i gönderdikten sonra 'Aragones rezil oldu, ben şampiyon yapardım' diye atlamıştır. Keşke hala denizlispor başında olsaydı, en azından hangi hocanın ayağı kayarda yerine geçerim olayından kurtulurdu belki.

Hiç yorum yok: