4 Ocak 2010 Pazartesi

bize de mi lolo



Sabah işe giderken izmitin her tarafında reklam panolarında gördüm. 381 spor klübüne destek yapmış onunla övünüp "çalışınca oluyor" imajı yaratıyor, gözümüzün içinesokuyor belediye.

peki daha birkaç gün geçmemiş miydi sayın belediye başkanının "halkın %80i Kocaelispor'u desteklememizi istemiyor" demesinden. Aynı halk bunu mu istiyor? işinize göre hemen halkı kullanmayı ne kadar iyi biliyorsunuz. siyaset dürüst adam işi olmadığından normal bu söylemler asıl mesele bunları görmeyip, bravo diye alkışlayan şakşakçılarda. sen benim paramla niye benim klübüm dururken, hayatında adını bile duymadığın saçma sapan spor dallarına yardım ediyorsun? Curling (körling) diye birşey var. kesin ona yardım etmişsindir, buz paten pistinde görüyorum ilimizde böyle saçma bi olayla ilgilenenler var. yapan yapar tabi bize ne ama bence ne spor ne eğlence. onu geçtim sen niye yardım ediyorsun hani halkın çoğu istemeliydi Kocaelispor'a yardım edileceği zaman?


Az önce komşunun çocuğu çileden çıkardı aslında, bu yazıyı yazmama o sebep oldu. 6. sınıf öğrencisi velet kucağında exper marka bi laptopla geldi. baktım üstünde "çalışınca oluyor" etiketi. açayım dedim çocuğun ne sorunu var bakayım, windows yazmadan önce "kocaeli büyükşehir belediyesi" yazısı logosu filan çıkıyor. Ee parası? kimse sordun yardım yaparken? kimin parasıyla? hani yüzde değerlerine ne oldu senin?


Biraz inandırıcı ol sayın karaosmanoğlu. Yeter bu milleti keriz yerine koyduğun, en azından benim gibi bu olayı görenleri. Diğerleri için durum daha güzel aslında. boş viteste ilerliyorlar.

2 yorum:

barras bravas dedi ki...

Yüzde 80 destek lazım demiş.
Buradan hareketle oy kaygısı var. Bunu hediye ettiği laptopla da gösteriyor. Milleti bedavaya alıştırıyorlar. Bedava varken kimse cüzi de olsa para vermek istemiyor herhangi bir sahiplenme de beklenemiyor işte. Bu, şehrin Kocaelispor'a gelecekteki bakışının da değişmeyeceğini gösteriyor.
Aslında fakire fukaraya yardım yapılması güzel ama bunlar oy kaygısıyla yapıyor bunu da bilince yaptıklarının hiçbir değeri olmuyor gözümüzde. Bazen düşünüyorum Sefa Sirmen'in bıraktığı bir miras olarak mı görüyorlar diye. İstanbul'da da durum pek farklı değil aslında. İBB'nin futbol takımı kimse için bir anlam teşkil etmiyor. Benim paramla İbrahim Akın arabasını yeniliyor mesela. Ama bize müstehak.Ben belediyeye futbolcular topa tekme atsın diye vergi vermiyorum. Bu adamlar öyle bir noktaya getiriyor ki insanı futbola bu nedenle topa tekme atan adamlar gözüyle bakabiliyorum.

Elinize sağlık yazı da süper olmuş.

Dobrowski dedi ki...

teşekkür ederim. belediye işleri hep böyle. mesela ibb erkekler voleybol liginde liderdi galiba. sadece futbolda değil her sporda yer alarak bizi soğutuyorlar spordan.
yardım kampanyasını belediye yapmıyor ayrıca öyle bi izlenim olmuş galiba. klüp kendisi düzenliyor. bir tuğla da sen koy adı. ama dediğin gibi yaptıkları hep oy kaygısıyla, çünkü siyasetçiler. siyasetçilerin işi olmamalı sporlar en azından profesyonel sporla