4 Kasım 2009 Çarşamba

bu işler narin.. Beşiktaş 0 - Wolfsburg 3


Sabah 8:30 akşam 8 mesaisi sonrası evde ayaklarımı uzatıp, elimde çay futbol izlemek istiyordum. Ofiste 5 kişiyiz 1 beşiktaşlı var ve hiç ümidi yoktu dün akşam sorduğumda. Fenerli olan wolfsburgluyuz bu akşam diyor, Trabzonlu olan pek sallamıyor, Galatasaraylı olansa ben uyurum izlemem diyordu. Bana sorduklarında wolfsburg fark atabilir ama beşiktaş gol atabilirse o da fark atabilir, çok acaip iki takım demiştim. hafta sonu wolfsburg - mainz maçını izlerken, genel kanı beşiktaş inönüde bu takımı yener banko 1 oynayındı. Defansı çok dengesizdi.

dün akşam maça beşiktaş hızlı başladı aslında ama orta saha ile forvet arasında hiçbir numarası yoktu. soldan ibrahim üzülmez, içerde birine çarpıp gol olur mu? diye yaptığı ortalar. tabata ve fink'in bikaç şutu dışında bi numarası yoktu. Hele ilk yarı Hakan Arıkan gelen her topta akıllara liverpol maçını getirtti.
Beşiktaş tribünleri 2. gol sonrası, tamda bunu beklermiş gibi etki-tepki prensibini yüzüstü bırakmadan yönetim istifa diye bağırdılar. Ne kadar haklılar tartışılır hele kendi futbolcularını ıslıkladıkları dakikalar eziyet gibi gelmiştir sahadakilere de, tribündekilere de. Başka puan alır mı Beşiktaş? Zor görünüyor.


ekleme: maç içinde aklıma kazınmasına rağmen nasıl unutmuşum: Kurtlar Vadisi Özetsiz ekranlara gelecekmiş kaçırmamalıymışız.

Hiç yorum yok: