30 Ekim 2009 Cuma

Şaşırmaya gerek yok


D Smart’ın spor kanallarında Bank Asya 1.Lig’de 10’ncu hafta maçlarını izlerken, gözlerime inanamadığım görüntülere rastladım. Adana 5 Ocak Stadı’nda oynanan Adanaspor-Altay maçı sırasında Adanaspor tribünlerinden Altaylı futbolculara resmen kaya parçaları atıldı. Taşlarken biri Altaylı futbolcunun sırtına geldi, futbolcu yere yığıldı. Kocaman kocaman taşlardı. Hani insanın kafasına, yüzüne falan gelse Allah göstermesin ölüm bile olabilirdi. Bunca yıldır bu meslekteyim, o kadar maç izledim böylesine ürkütücü bir olay görmedim. Spor sahasında adam öldürmeye tam teşebbüs etmek gibi bir şey. İnsanlık dışı bir olay. Kaya parçalarını sahaya atanları şiddetle kınıyorum. Elleri kırılsın inşallah. Sahaya kaya parçası atan veya atanların tespit edildiğini sanıyorum. Çünkü kamere görüntüleri var. Bu kişi veya kişilerin adam öldürmeye teşebbüsten yargılanmaları, en ağır cezaya çarptırılmaları gerekir. Bu zihniyetteki kişi veya kişiler bir saha spor sahalarının önünden bile geçirilmemeli.


Hayrettin Albayrak'ın bugünki yazısından bir parça. olayları bende görmüş, hiç şaşırmamıştım. Kamera görüntüleri var taş atanlar hakkında gereken işlem yapılacaktır laflarına filan hiç inanmıyorum. bizim tribünde maçlara girme yasağı alan adamlar yine maçlara giriyor mesela. dağda askeri vuran adama bişey yapılmayan memlekette futbolcuya taş atılınca niye şaşırılıyor? doğru mu? değil elbette ama niye şaşırıyoruz?

3 yorum:

1903 dedi ki...

dağda askeri vuran adama bişey yapılmayan memlekette futbolcuya taş atılınca niye şaşırılıyor? doğru mu? değil elbette ama niye şaşırıyoruz?

Ağzına sağlık kardeşim

sananeyav dedi ki...

atanlar kabak gibi belliydi dakikalarca gösterdi tv, hatta atanları uyaran bir kaç bilinçli aklı selim abilerimizle atan uğursuzlar kapıştı bi ince

Dobrowski dedi ki...

evet öyle de bişey var. atanları uyaranlarla, atanlar arası çatara çutara oldu. bizde klüp ceza alacak diye atılmaz genelde ama bunlar bokunu çıkarmışlardı. kabak gibi belli olsa bile bişey olacağını hiç sanmıyorum.