5 Şubat 2009 Perşembe

Katlettim Gidiyorum - Ümit Kayıhan


Denizlispor'un başına geçtiğinden beri, Yenildikleri her maç sonrası futbolcuları (futbolcularını demiyorum çünkü bi yabancıymış gibi kouşuyordu hep) suçlayan bi adamdan ne beklenirdi? Ümit Kayıhan görevi bırakmış. Yönetimle karşılıklı görüşüp ayrıldığı söyleniyor. Yöneticiler kibar adamlarmış veya yaptıklarının hata olduğunu anlamışlar ve kendilerinde de suç olduğunu görmüşler kibar davranmışlar.

Yanarım yanarım Kratochvil'e yanarım. Yöneticilerin mallığı yine ortaya çıkıyor. Kratochvil gibi adamı yolladıktan bi hafta sonra hocayı gönderiyorlar. Saçma sapan işler.


İsmetpaşa da 2-0 öne geçip 3-2 mağlup olduklarında çıkıp "bu böyle gitmez, futbolcular çok tecrübesiz" diyerek kendini boktan sıyırmaya çalışıyordu Ümit Kayıhan. he diyeceksiniz daha kaç hafta olmuştu takımın başına geldiği. ee madem beceremeyecek sezon ortasında gelmesin bi takımın başına.

Mesut Bakkal ile görüşülüyormuş. Yazık olur Denizli'ye. Bakkal'ı hiç sevmem. pısırık, korkak top oynatır berabere yatıp g.tü kurtarmaya bakar. Ben öyle hocadan hoşlanmam. Güvenç Kurtar'da boşta belki eskiye dönüş olur bilinmez. O da olmazsa diğer nöbetçi teknik direktörlerden biri gelir; Yılmaz Vural, Erdoğan Arıca v.b....
Anadolu Takımlarının ortak acizliği budur işte.

2 yorum:

Robaggio dedi ki...

kime sormuş onu tam anlayamadım ama yöneticilerden birine ankaraspor maçında son dakikada golü bulup turu geçseydik benim hakkımda yine aynı şeyleri mi düşünecektiniz demiş, onlar da bu işler skora endekslidir hocam demiş. Kayıhan çok yetenekli değil de yönetici kafaları hakikaten örümcek bağlamış dediğin gibi.

Dobrowski dedi ki...

neyi kime sormuş bende onu anlamadım =)

ankaraspor, gençlerbirliği, hacettepe, ibb filan "bu takımların seyircisi yok süper lige yakışmıyorlar" genel kanı ama seyircisi olan takımlarında yöneticilerini görünce ağlamak istiyorum..

tekrar okuyunca postu belirtmek istedim sezon ortasında gelip başarılı olamadığında madem öyle sezon ortasında gelmeseymiş tavrımla sezon ortasına gelip başarılı olabileceğine inandığımdan veya bunun doğru birşey olduğundan değildir.

biz bu teknik direktörlere o kadar kızacağımıza yöneticilere kızmalıyız. bi baklalı bile yönetemeyecek adamlar klüplerin başına geçiyor. off of