1 Şubat 2009 Pazar

düştük b'olm

sanki bugün hiç stadyuma gitmemişim gibi hissetmek için geçen hafta beraber yaptığımız kuponu tutturup bi vodka gecesi yaptığımız Bombacı Fatih'in msnden bana yolladığı "evini sat arabanı sat" kuponunu ve kendimin salladığı kuponu paslaşıyorum..

Bombacı Fatih

Ankaragücü - Konyaspor 1

Genoa - Palermo 1

Osasuna - Mallorca 1

Lokeren - Genk 1


13,56 ganyanı var. öperim..




oynarsan, şans oyunları kazanır kuponum:

Adanaspor - Sakaryaspor 0

Erciyesspor - Gaziantep Bld Spor 1

Güngören Bld Spor - Karabükspor 1

Bursaspor - Hacettepe 1

Eskişehirspor - Büyükşehir Bld 0

toplam 42,17... kariyerinde nice kuponlar yatırmış birinin kuponu ona göre.. öperim..

ekleme: önümüzdeki haftalarda bombacı fatih'in telefonunu yazıcam buraya =) gazetelerde oluyor ya bilmemkimin tahminleri için şu numaraya msj yollayın diye. Fatih direk kendi cep telefonundan yapar =)

2 yorum:

scapula dedi ki...

Gökmen hocam sen anlamıyorsun bu işten.

de... Ben de anlamıyorum. 37 lira kaybettim bu hafta. Bir süre ara versek iyi olacak.

KANDIRALI dedi ki...

ama ben belirttim devlet kazanır diye :p harbiden yok ibb maçında olaylara sebep oldum =)
geçen hafta bi para aldım bi güzel vodka içtim o kadar yoksa hep veriyoruz.