24 Kasım 2008 Pazartesi

Tv de pazar


dün akşam ntv'de Rıdvan Dilmen'i dinlerken, ankaraspor'un kaleye giden topunu Servet'in çizgiden çıkarttığı pozisyonu gösteriyorlar. farklı farklı açılardan gösteriyorlar pozisyonu. Güntekin Onay; "topun tamamının geçmesi lazım çizgiye deymesi yetmiyor" diyor. Rıdvan bi fenerli olduğundan ille 'gol olabilir' demeye getirecek açıyı yakalamaya uğraşıyor. çizgiye en yakın kameradan gol olmadığı belli pozisyonu "ama bu kameradan gol gibi gözükiyor" dediği orta sahaya yakın kameradan çekilen görüntüyü gösteriyor. lan fenerlisin anladık karalamaya çalışıyorsun adamları. keşke gol olsaydı diyorsun içinden ama bu kadar çirkefleşme. beni kocaelisporlu yapan adam; babam hemen Rıdvan'ı desteklercesine "bak ama böyle gol" demesin mi? İnandırıcı olun be. bana ne yesinler birbirlerini diyorum ama dayanamıyorum..


arada Telegol'e döndüm onlar bambaşka bi dünyanın insanları zaten. suni çim mevzusunu konuşuyorlar cem papiçulo denen eski hakem hemen atlıyor "süper ligde suni çim mi olur ya madem yapacaksın 3. lige filan yap suni çimi" diyor. koltuktan fırlayıp kumandayı tv'ye atmamak için zor tutuyorum kendimi. Fenerli Volkan 1 puan iyi dedi diye Ziya Şengül bi ton laf ediyor manası "biz ne yapalım konuşacak mevzu bulamıyoruz"..

Tv8i açtım selim soydan, bjkli Ali'nin filan olduğu program vardı. onlar biraz daha akıllı sohbet ediyorlardı. Selim Soydan inter juventus maçı mevzusunda "abi ne maçtı insan mı bunlar" manasında laflar etti.

en son artık bizim maçın özetini verecek olan kerem öncel ve zeki çol'lu TELELİG'i açtım. hep ismi beni düşündürür telekız gibi. ligin en tele takımlarının maçlarını veriyorlar sanki. lanet olsun tvden maçımızı ancak 3 dakika izleyebiliyoruz. Son haftalarda reyting için mi bilmem ama zeki çol ile kerem öncel giderleşmeye başladılar. birinin ak dediğine öteki kara demeye başladı. trt de alışık değiliz böyle gerginliklere. kerem öncel bi pozisyon sonrası hemen kızardı zaten "anlaşma zorunda değiliz" derken.

ayriyetten haber türk Metin, Ali, Feyyaz'ı anlatan güzel bi program yapmıştı gün içinde onuda yakaladım. bravo valla güzel yapmışlar. futbol mundial tadı vardı hafiften..

Hiç yorum yok: