11 Kasım 2008 Salı

Anket - Türkiye de hakemler maçları adaletli yönetiyor mu?


'Türkiye de hakemler maçları adaletli yönetiyor mu?' diye sorduk blogumuzun ilk anketinde. 50 kişi oy kullanmış. teşekkür ediyoruz.

evet 7 (14%)
hayır 22 (44%)
ne hakemi 21 (42%)

ben 'ne hakemi' şıkkını işaretlemiştim. hala hakemlerden medet uman 7 kişi varmış.

"Bu bize yapılmış bir terbiyesizliktir. Deniliyor ki, 5 dakika en az süredir. Ama uzatma için verilen bir süreyi 1 saniye geçiyorsa bitireceksin. Semih 2 kere faul yapıyor, atmıyorsun. Uğur faul yapıyor, atmıyorsun. Takdir hakkı denilen lanet şeyi hep rakipten yana kullanıyorsun.
Sonra geliyorsun beni saha dışına çıkarıyorsun. Zaten 90+5 olmuş daha ne yapıyorsun yani? Tanrı mısın sen be! Oyuncuma taktik veremeyecek miyim?
Oyuna mı konsantre oluyorsun bana mı anlamadım, sürekli bir uyarı halindeler. Biz kendimizle uğraşıyoruz, siz neden bizle uğraşıyorsunuz? Bu ülkede bir tane hakem yok. Tebrik ediyorum kendilerini, utansınlar! 10 sene oldu bir tanesi gidip Avrupa’da düzgün bir maç yönetemedi. İnsanlarda yürek yoksa böyle oluyor işte. Ben antrenörlük yapsam ne olur yapmasam ne olur. Yıllardır aynı şeyi konuşuyoruz, bu kadar basiretsizlik olmaz. Ne oldu kazandılar da, bir tarafı sevindiriyorsun, diğer taraf ne olursa olsun. Ne ala memleket!
Napıyorsun yani dünyayı mı kurtarıyorsun?"
Kocaelispor - Fenerbahçe maçı sonrası Yılmaz Vural özetlemişti zaten.

1 yorum:

baturman dedi ki...

Hakem derken?
Benim şıkkım ne hakemi,niyesini bu hakemlerle şampiyon olup işine gelenler çok iyi bilirler,zaten oylardanda belli oluyor o insancıklar..
Şimdi sıralayalım herkezin bildiği hataları:
-gs maçında ilk gol bariz faul,aksini iddia eden?faul verilse yenemicekmi gs bizi orası allahın bileceği iş
-fbnin 2. golünde jestroya bariz faul var,aksini iddia eden
-gene fb maçında 90+5 vermişin golü 90+6da yiyoruz tacı atınca bitircen,aksini iddia eden

Tabi bu anlattıklarımız buzdağının görünen kısmı tribünde olanlar gerisini zaten bilir..

HEPİNİZ O. Ç SUNUZ.....