4 Ekim 2008 Cumartesi

iddaa tahminlerim


top cambazı'nda iddaa tahinlerini görünce içimdeki iddaa canavarı ortaya çıktı. Dün gittim bi kupon yaptım, sağolsun bari yatırdı montova ile berabere kalmalıydı oysaki.. bugün gidip kuponda kalan diğer maçları oynayacağım, ahanda budur;

322 Ankraspor - Sivasspor 1 - 3,40

323 Antalyaspor - Gaziantepspor 1 - 2,30

324 Konyaspor - Trabzonspor 2 - 1,70

536 Schalke - Wolfsburg 1 - 1,50

616 Eskişehirspor - Kocaelispor 02 Ç - 1,64

615 Ankaragücü - Gençlerbirliği 0 - 3,00

Toplam oran : 98,1

Evini sat, arabanı sat yatır demiyorum he. sonra gelip küfür etmeyin.

6 yorum:

Robaggio dedi ki...

seni de şeytana uydurduk :)
ama en çok küfürü biz yiyeceğiz merak etme her kupon tek maçtan yatıyor :S
dinamo bükreş son dakikada altıpastan auta vurdu kardeşim ben mi atıcam golü daha ne yapalım :)
bu arada ankara için tebrikler hayatta 1 oynamazdım o maça ben olsam..

Dobrowski dedi ki...

antalyanın böyle biteceğini bilemedim. vay be galibiyetleri yok hemde kendi sahalarındalar.
ne demişti o trabzonlu adını unuttum şimdi "bizde yamyam alıyoruz ama bizimkiler oynamıyor" diye hehe çıkıp ben mi oynicam :)

Dobrowski dedi ki...

benim neyime ya iddaa tahmini. 6 maçtan 2si tutar mı? demek ki neymiş? bundan sonra ben ne yazıyorsam tam tersini oynayıp kazanıyorsunuz..

Robaggio dedi ki...

kısmet bu işler be Gökmen..
hem birader biz yapıyoruz 5.05 oran sen yapmışsın 98,1 :) tutsaydı beklerdik her hafta valla :)

Dobrowski dedi ki...

ulan bare bizim mç tutsaydı.. ben bu kuponu yaptım diye atmıştır o youla o golü..

ziggytheking dedi ki...

youla attıktan sonra 2 dakikanız vardı ve bir korner bile heba edildi. çok ısrar ettik serdar çıksın kornerde diye ama olmadı :)