1 Eylül 2008 Pazartesi

Körfez Belediyespor. 4 - Gebzespor: 0

Bu sezon zaten rüya kadro kuran körfez belediye bunu hazırlık maçlarında belli etmişti. Hazırlık maçlarını genelde farklı kazanarak herkese güven verdi. Gebzespor da eski kaptanımız Faruk Sarman'ı transfer etti. Bu maçta gebzespor 9 kişi mücadele etti. Ne yedek oyuncusu var, ne ilk 11 i. Sebep? Federasyona olan 300bin yetele borç. O kadar transfer yapacağınıza, önce bir klüp nasıl yönetilir onu öğrensenize!
Geçen seneden elinde kalan 9 futbolcuyla çıkmışlar sahaya. Çocukların yorulma veya sakatlanma gibi bir lüksleri yok. Tabi Körfez Belediye daha ilk maçta kolay bir galibiyet alıyor. Önemli olan Gebzesporlu o 9 futbolcudan bazılarının. O lisans paraları ödendiğinde kadoya giremeyecek olmaları. Yazık!
Alın size futbol..

3 yorum:

scapula dedi ki...

Abi Kocaeli yenildi diye Körfez Belediyespor'u yazmana gerek yok. :) Hem bir post yaz ki, ben de sana Kocaeli'ye güvendiğim için kaç liramın yattığını söyleyeyim. :)

Şaka bir yana, rezalet bir durum hakikaten. Nereden tutsan elinde kalıyor. Kaçıncı lig bu bilmiyorum, ama üç yüz bin liraların konuşulduğuna bakılırsa çok da uzak değil.

Yazık...

Dobrowski dedi ki...

hocam yazdım lanet maçı eşek kadar post sonuna gelmiştim pc kapandı :s wordde yzıyrodum kaydetmemişimde kafam bozuldu. ilerleyen saatlerde yazıcam aynı yazı olmicak heralde :D o gazla güzel yazmıştım :s

bu maç TFF 2. lig de oynanıyor. Çok uzağa gitme daha geçen sene bizde de aynı problem vardı. hep son dakikada ya borç erteleniyor yada biri tarafından ödeniyordu. kelle koltukta gidiyor anadolu takımları. daha store bile tır şeklinde de olsa yeni açıldı işte. daha ne olacağıdı..

mgaltan dedi ki...

şu durumlara bak ya. Türkiye'de sanayinin kalbinin Kocaeli'de;Kocaeli'de de sanayinin kalbinin kalbinin Gebze'de attığına biri beni inandırsın lütfen. Bir kalp tüm vücut için atar,sadece kendisi için değil,ama beyin olmadan kalbin fonksiyonu da idrak edilmiyor tabi... anlayana.