8 Temmuz 2008 Salı

elyın da olsa o benim evladım doktor

Vefanın sadece semt olduğu, paranın öpülüp başa konulduğu futbolumuz bakalım Deivid i unutacak mı yoksa iyileşip yine top oynayabilecek mi. Tabii ki istediğimiz bir an önce iyileşsin. Fenerbahçeyi ve Deivid i sevmesem bile bu onun ayağının kırılmasına sevineceğim anlamına gemez. zira öyle olsaydı öküzden ne farkım kalırdı (ama iki ayaklı öküz)

Bu başlık ne alaka diyen varsa ki yoksada yazacağım; Aziz Yıldırım gibi para babası bir adam ve Appiah'ı süründürme veya karşılıklı sürünme politikalarını görünce Deivid için daha bi hüzünleniyorum. Sonu Appiah'a benzemesinde. Appiah için mevlüt okutucaktım neredeyse o kadar üzülüyordum. Daum zamanında adam sağ bek bile oynadı, kesin türkü çığırıyordur "Neden geldim İstanbula" diye.

Hiç yorum yok: