5 Haziran 2008 Perşembe

Para Para Para



Emre transferini iki taraftanda farklı değerlendiren gördüm, okudum. Babam maalesef bir fenerbahçeli oldu çıktı. Geçen gün sohbet ediyoruz. Transferin duyulduğu ilk günlerde Emre ye söven sayan bi babam vardı. geçen gün aynen "Bu emre bizde oynar dimi? hem aurelioyla güzel ikili olurlar" ben daha önce emre ye ana avrat söven babama garip garip baktım heralde ki açıkladı "zaten avrupada başarı için şart böyle adamlar, hep yabancı al al nereye kadar" babam televizyonda kazım kanat, ömer üründül gibi adamları izlemekten böyle birine mi dönüşmüştü korktum ve "Ne diyorsun baba bu galatasaylı emre" ,
babam "zaten arda'yıda alıyormuşuz" bıyık altından gülerek.
ben "ee hani bunlar size hareket çekip, kafa bulan adamlardı?, düne kadar küfür ediyordun"
babam "profesyonel futbolcu onlar olabilir, normaldir."
ben "iyi o zaman hasan şaş, sabri, Hakan'ı filanda alın"
- ne var parasıyla değil mi (keh keh keh)
- o zaman adnan polatı da alın hem saat kaç diye soramaz bundan sonra. Hatta Galatasaray'ı komple alın. Paranız varya..
....

Hiç yorum yok: