28 Haziran 2008 Cumartesi

Kaç Lincoln Kaç


Lincoln olsam şu saatte galatasarayla hiçbir bağlantım kalmazdı. Kalli denen adam kadro dışı bıraktığı an siktir çeker giderdim. Zaten her maç adamın ağzına sıçıyorlar resmen dövüyorlar maçlarda. Teknik adam olmak zor zaten memleketimde 5 sene ikinci ligde olan bi takımım olduğu için daha iyi biliyorum.


Neyse Lincoln piyasada yok kaç gündür. Galatasaray yöneticileri ağlıyorlar Lincoln yok diye. Nasıl bir yöneticisin sen futbolcundan haberin yok. Ne büyük rezillik. Adamı getirirken 24 saat ara aldıktan sonra yüzüne bakma mı yapıyorlar. Hem ağzına sıçtınız adamın hemde medyayaa "kaçak" muamelesi yapırdınız. Biraz kendinize bakın lan gavatlar.. Adnan Polat futboldan uzaklaşsın zaten şerefsizin kafandaki resmidir kendisi. Hadi afrikalı futbolcun olur belki anlarım meleketindedir haber alamazsın orası afrikadır. Ama bu yönetim ayıbı değildir de nedir?

1 yorum:

scapula dedi ki...

Bence asıl yönetim ayıbı, Lincoln gelmeyince resmi siteden onu hedef göstermektir. Medya uğraşacak şimdi, ne gereği var bu kadar şeffaflığın...

Lincoln'ün herhangi bir sebepten haftabaşına kadar izinli olduğunu söylersin, olur biter. Lincoln'e de kızmıyorum, bu Brezilyalı topçuların alayı böyle...