15 Mayıs 2008 Perşembe

Rico paşa gitti, Şeyh oldu

Ricardinho paranın dibine vurmuş yine bi enayi klüp bulup katar'a gitmiş. Beşiktaş'ta 2 sezonda ne yaptı diye düşününce mis gibi yan gelip yattı parasınıda aldı istanbul'un güzelliklerini tattı diyebilirim. Turistik geziye gelmiş sanki ama biraz uzun sürmüş 43 maç kadar. Şimdi hangi beşiktaşlıyı görsem bu adama küfür ediyor "iyi oynamadı" diyorlar. Haksız değiller . Ancak adam zaten oynamak içinmi gelmişti veya oynatmak için mi alınmıştı? G.tü sıkışan demirören'in yıldız(!) transfer etmesi gerekiyordu oda ismi bilinen ricoyu alıp sesleri kesti. taraftarda avel avel havaalanına koştu yıldız geldi diyerek. (Delgado içinde farklı düşünmüyorum)







Şimdi ben Ricardinho yerinde olsam aynını yapardım. Beşiktaşa 2sezon sabredebilirmiydim bilmiyorum ama istanbul için katlanırdım heralde. şimdi katarda hayırlı işler diliyoruz kendisine.





sonsöz olarakta Katar'a giden parasına para katar

Hiç yorum yok: