24 Temmuz 2008 Perşembe

Uzun Saçlı



"İş kesin olarak bitmeden ismi söyleyemem. Sadece şu kadarını söyleyebilirim herkesin tanıdığı şöhretli bir oyuncu, yaşı 33-34 dolayında ve uzun saçlı” - Serhan Gürkan

Engin İpekoğlu ve yönetimde bulunan herkes ne zaman mikrofon uzatılsa takıma 10 numara lazım diyor. Umut Kekili bu iş için niye düşünülmez? illa yaşlanınca mı top oynayabiliyor insanlar. Umut'u abartarak söylesem Kaka tipinde bir adam derim. tabii eksikleri çok ama 34 yaşında adam ne kadar oynar? 1 sene mi? kalbi durmayacağı ne belli? oynat işte umut'u. Tamam orta sahaya adam şart ama illa uzun saçlı ve hepimiz tanıdığımız için oyuncu alınmazki. korfez.org forumda millet makaraya bağlamış Davids adı geçiyordu. bende "neden Nedved olmasın oda o yaşlarda"diye ortaya laf attım inananlar oldu. bizimkiler uzun saçlı diye beşiktaş ın kovduğu ibrahim üzülmez i alır getirir 10 numarayı verirse şaşırmam.

5 yorum:

Dobrowski dedi ki...

deminden beri gülüyorum gogılda biri "uzun saçlı 10 numara" diye aramış siteye girmiş. hemde izmitten :) bzim transfer komitesi aramış olmasın ahahaha

Hodri Meydan dedi ki...

uzun saç ve yaş kısmı olmasa aradığımız futbolcu benim diyecektim ama kısmet değilmiş, bir daha ki açıklamaı bekliyoruz inşallah kısa saçlı 24-25 yaşlarında izmitli bi topçu falan derse başkan o benim işte.

Dobrowski dedi ki...

kısa saçlı mı? olm yine uymaz kel demesi lazım o zaman heh tamam emre derim. ahaha

Hodri Meydan dedi ki...

tamam başkan senimi kıracaz :)
Cumartesi görüşelim bu arada bloguda chat sayfasına çevirdik ya helal olsun bize

Kly dedi ki...

Abim nie öyle dedin yaw davids'e taş gibi adam gelir oynar çokta güzel olur tecrübesi öldürücü pasları yeter. Zaten şampiyonluğa oynamıyoruz ki...

Umut içinde bir çift lafım var ondan adam olmaz... Sadece teknik olmakla olmuyor ki bu işler. 3 sezon mu oldu 2 sezon mu bitti ben bu adamın şöle 3-4 hafta üstsüte 11 oynadığını hatırlamıyorum. Lig A'da ve de o kadroda bile 11e giremezken süper ligde heleki ilk senemizde öyle umuta bel bağlamak olmaz olmamalı.... Amma kızmışım adama içimi döktüm valla :) Hele birde deplasmandaki Es-es maçında yediği kırmızı fln var aklıma gelen onla ilgili fikirlerimi yazmıyorum Rtük kapatır blogu valla :)