23 Temmuz 2008 Çarşamba

Çok profesyoneliz(!) #3



Evet evet sayın Muammer Çelik ben hala utanmaya sizde utandırmaya devam ediyorsunuz. Kartepe kampında denemeye çağırılan 2 siyahi oyuncu vardı sonra teknik ekip beğenmiş bu adamlarla sözleşme imzalanacak diye açıklama yaptınız resmi sitede. Hazırlık maçlarındaki yorumlarda Patrice'in iyi oynadığını ama Serge'yi pek beğenmediklerini öğrendim maçları izleyen arkadaşların. Neyse olur dedik ucuz maliyetli iki adam tutarlarsa iyi olur. Hatta Serge 2002-2003 sezonunda bizim pafla 30 maça çıkmış. Sonra memleketine gidip orada top oynamış.

Geçen gazetede okudum adamlarla 100bin ytl ye anlaşılmış. Serhat Sagat geçen yıl yaklaşık 300bin ytl almıştı ve bu 100bin ytl adamlara küfür etmekle eşdeğerdi. Resmi sitedeki "oyuncularla anlaşıldı" haberinden sonra yine aynı yerde "Serge transferi gerçekleşmedi" yazmışlar ne kadar profesyonel(!) olduğumuzu bir kez daha bize göstermişlerdir. Sebep olarak maliyetinin yüksek olması gösterilmiş. Helal olsun Serge denen adama. bana deseler gel 100bin ytl ye oyna diye ben gitmem. Serhat'ın bir sezon önce ikinci ligde 300bin ytl aldığı bir takımda 100bin ytlye oynamam arkadaş.

Çok profesyoneliz(!) #2

Çok profesyoneliz(!)

Hiç yorum yok: