13 Ekim 2008 Pazartesi

Mahcubiyet de erdemdir



Gidişat kötü hem de çok kötü..
Bu kötü giden gidişatta aslında en az canımızı sıkmamız gereken şey puan sıralamasındaki 1 puanımız ve son sırada olmamız.Fakat haliyle, taraftar ve kamuoyu en önemli kriter olarak bunu görmekte..

Simdi kupa hazcedilmiş yarın satışa çıkıyor.Tabi ki o kupa haciz yolu ile satılmaz yani satışa kulup adına biri girer, kupayı alır veya alacaklının parası son anda bile ödense satış düşer..hukuken durum bu.Açmak gerekir ise burda ki tartışmaların nihayete ermesi babından yazıyorum..O ilan gerçek dışı olamaz, çünkü o bir haber değildir!! O icra dairesinin alacaklının talebi ile hazırlamıs olduğu satış ilanıdır.Yani gazete haberi değildir! Alacaklının alacağı ödenmez ise satışa girilir ilk gin biçilen muhammen bedeli veren çıkar ise kupayı alır gider eğer ilk gün kimse almaz ise 2. satışa gidilir ve orada tekrar satıa çıkarılır.Zaten ilanda da bu dediklerim yazmaktadır..O yüzden bunu tartışmaya gerek yok maaelesef..Ama olacak olan şudur kulup yönetimi satıştan önce muhtemelen alacaklıya borcunu ödeyecek ve satış düşecektir..Kupayı kimin haczettirdiği ise ilanda görülen icra dosyasından çok kolay anlaşılabilir.Yerel medyanın kim satışa çıkarmış bilmiyoruz demesi çok komiktir.Bir zahmet adliyeye gidip söz konusu dosyanın kapağını açsalardı alacaklının da kim olduğunu öğrenebilirlerdi..

Tüm bunlar trajikomedinin alasıdır!! Ama bir kısım gerek burda gerekse yerel basında kalem tutan eller.Belki menfaat belki de mahcup olma hasletinden uzak olmanın da etkisiyle adeta güneşi balçıkla sıvamaya çalışmaktadır!!

Kaç gündür yazmadım..Çünkü ben güneş orda dedikçe birileri sen yalan söylüyorsun diyor..Hatta bel altından vurmaya kalkıyor ki o insanları ciddiye alsam o bel altı yumruklarını çok da güzel bertaraf eder ve adliye önünde mahkeme önünde çok da güzel hesaplaşırım orası da ayrı..Ama Furkan Akyol ismi Kocaelispor yüzünden kimse ile adliyelerde çeşitli davalarda geçmemesi hassasiyetimden bunları gerçekten ciddiye almıyorum..

Şimdi, Sn.Başkanı savunurken sürekli ama sürekli yazılan birşey var!!
Kimse yokken!! o bu kulubü sahiplendi!! bunu söyleyen arkadaşlar sanırım 3-4 günlük Kocaelisporlu veyahut hiç değil! neden derseniz?

Kocaelispor kongrelerini takip eden herkes bilir ki! Taraftarın yönetime el koyduğu kongrede, Osman Nuri Yaman ve Vedat Özgünhan başkanlık için adaydılar!

Sonra Mustafa Ekşi dönemi yaşandı. Bir sonraki kongrede ise Benim de aday yönetim listesinde olduğum şekilde Sn.Gürkan'ın ekibi ve bizim ekibimiz yarıştı.
En son kongrede ise Sn.sipahi ve Sn.Gürkan yarıştılar..

Hani bu seçimlerden birinde ben de aday olmasam o arkadaşlara biran inanıcam diyeceğim ki hiç kimse aday olamamış Bir tek mevcut yönetim bu sorumluluğu üstlenmiş yatıp kalkıp dua edelim!!!
Ama gözgöre göre gerçekleri çarpıtmak da ayıp artık!!

Az çok yazının girişinden yazının başlığını anlamak isteyenler anlamıştır. İzmitte hiç kimse düşmanım değil benim..En azından ben öyle görmüyorum. Fakat burda birşeyleri görüp yahu durun bu yanlış dedikçe birileri bizi düşman görüyor..Ayrıca biliyorlar ki biz onlara onların bize hitap etttiği tarzda hitap etmeyeceğiz!! Rahat rahat tahrik edici yazılar yazıyorlar..Birisi çıkıp birine alenen diyor ki bir daha şunun hakkında yazı yazdığını görmeyeceğim!! Vay be İzmitte bir de artık ne yazılacağını da belirleyen bir grup mu oluşuyor yoksa!!

Şimdi sormak istiyorum, bazı isimler vardı..Kocaelispora emekleri yadsınamaz isimler,taraftarın içinden isimler..Neden onlar elini ayağını kestiler veya şu mevcut durumda taraftarı yönettiğini iddia eden isimlere destek veriyorlar mı bu isimler?
Hepiniz biliyorsunuz Cemal Derya başkan vardı, Mehmet Açık dost vardı, Nebi Gönenç vardı bizim sitemizin kurucu Murat vardı!! Hadi ben Yenidoğanlı ,Zorba art niyetliyiz ve art niyetimiz Kocaelisporun adam gibi yönetilmesi bu arada!!
sorarım bu yukarıdaki isimlerden kaçı yapılanları onaylıyor?? Onlar da mı yoksa bizim gibi art niyetli artık sizler için?

Kulüp batıyor beyler, hanımlar!! Bilmem farkında mısınız? Bunun müsebbibi de Sefa başkanın son dönemi dahil ondan sonra gelen tüm yönetimlerdir!! Bunu gerçekten kimse göremiyor mu çok merak ediyorum..
Kulubün borçları kupanın haczine kadar uzandı!! Hiçbir gelen bunlara çözüm bulmadı; bulmaya bile uğraşmadı!! Hep aynı kişiler birer dönem arayla yönetime geldi..giden bir sonraki dönemi icraya verdi ben bu kadar para verdim öde bana alacağımı dedi!! Canım Kocaeliporum canlı bir insan olsa sanırım katil olurdu yeter beni kullandığınız sömürdüğünüz diye!! tabii herkes için değil bu söylediklerim ve gözümle de görmüş olmadığımdan medyada yapılan para kavgalarına siyasi rant kavgalarına yorumum..

Eğer yazımın başlığının farkında olsaydı birileri..Çıkarlardı şimdi Kocaeli halkının karşısına bu 10 senelik süreçteki insanlar bunlar..Kimimiz iyiniyetle kimimiz koltuk sevdasına bu işi yapmak istedik ama yapamadık çok mahcubuz derlerdi..

Kimse bilmiyor Kocaelisporun suanki borcu nedir? Gelen paralar nereye gitmiştir..Gönül ister ki aydan aya yayınlansın muhasebemiz..TFF hatta bunu yabancı bir firmaya yaptırıyor akıllarda sor işareti kalmasın diye..

MEsela Serhat akın 1 milyon euro almış!! Yahu adam sakat!!! 1 milyon euro yazıyor gazetenin birinde.onların yalancısıyım..Ya Serhat'ın çıkıp demesi lazım ki..Ben evet önceden cok iyi bir topcuydum ama artı keskisi gibi değilim, bu para bana çok, siz en iyisi bunun bari 500 binin geri alın veya vermeyin!! Hepiniz güldünüz dime?? Bun uyapar mı adam hiç? Peki soruyorum bu serhat dogruysa 1 milyon euro ne yapacak sizce?? sonraki yönetimler iş başına gelince? İCRAYA verecek!! çatır çatır da alacak parasını!! Davids'e versek acımazdım en azından derdim bir dünya yıldızı geldi bu takıma diye..

Hadi diyelim tüm söylediklerimizde haksızız! Yahu biri bana Allah rızası için açıklasın! Davids ile anlaştık.P.tesi geliyor salı geliyor vs vs..sonra gelmedi! Eyvallah Davids'in ayıbı, olabilir..
Ama sen Davids adını kullanıp son gün gidip KAsımpaşa'nın basto'sunu mu alırsın????? Yani hiç alma daha iyi değil mi?

Lige bakın biz kesinlikle bambaşka bir ligde oynuyoruz! Fb-Kayseri macında adamlar Aghoba diye bir forvet almışlar..adam çatır çatır yazıyor! Fb de Guiza, aleks, Carlos...Gs de Baros, Kewell Lincoln Arda...Bursa da Yusuf ve genç yetenek Sercan yani sayın her takımda bir veya birkça yıldız var!!
Ve biz bu takımlarla aynı ligteyiz.Şu bize denk dediğimiz Esesde bile youla var bizim var mı Youlamız??
Neresinden tutarsan orası elinden kalan bir camiaya dönüştük maaelesef.
Şimdi birileri mahçup olmalı..
Ben şahsen mahçubum, aday olduğum dönemde Osman Nuri Yaman'ı ikna edip aday olmasına neden olduğum için, adamın içindeki Kocaelispor sevgisini kullandığım için ve o günlerde dik durup ne olursa olsun koltuk bizim olsun ilkesizliğine sahip olmadığım için!! Belki bir sene daha bank asyada kalırdık..Ama ne kupamız haczedilirdi ne de siyasi mitinglerde boy gösterirdik!! Dilerim birgün profesyonel insanlar gelir ve kulubü ayağa kaldırır.veya mevcut yönetimimiz bunu başarır..Benim gönlümdeki yönetim pırıl pırıl işinde gücünde başarılı vizyon sahibi bir yönetim çok mu zor istediğim??

Furkan Akyol yazısı korfez.org forumdan alınmıştır

Hiç yorum yok: