9 Mart 2012 Cuma

Büyü Bozuldu


Hayatımda pek futbol kalmadı. En azından izleyici olmaktan çıkmış gibi görünüyorum. Zaten bizim memlekette oynadığımızın futbol olmadığını düşündüğümden, gayet normal. Arada bank asya maçlarına bakıyorum. Soğan ekilmiş, soğanlar büyüyüp toplanınca orada futbol oynayalım tarzı stadlarda ne oynayacaklar zaten. Süper dedikleri ligde hiç maç izlemedim galiba, arada denk geldiysede ilgimi çekmedi hiçbiri. Zaten premier lig izlemek gibi artık elit futbol sever olduğunu belli etmeye çalışan tiplere uyuz olduğumdan ve lig tvye para vermediğimden ondanda geçtik. TRT’nin almanya ligini katleden yorumlarıyla çekilmeyen bi bundesliga. Tek kalan ispanya ligi, ntv yayını kalıyor. Orada da barcelona diye bir şey var. Tanımlayamıyorum. Hani felsefeciler işin içinden çıkamayınca şey, derler. Ahanda barcelonadır o.

Aylarca maç yapmayıp, “bi takım kurunda bu hafta maç yapalım” diye halı sahaya gittiğimizde, kaşarlaşmış süper lig futbolcusu gibi kaldığımız maçlar geliyor aklıma. Rakipteki adamlar pırpır koşuyor, biz 5 dakika sonra pertiz. Sanki barcelona rakipleride böyle seçiyor. Rakipler kahvede okeye dönerken “hadi bi maç yapalım” demişlerde bunlara rakip olmuşlar gibi.

Dün akşam Ath. Madrid – Beşiktaş maçını izledim. Herkes Veli’nin sol bek olamayacağını yazmış durmuş. Ben sağ bek oynayan İbrahim Toroman’a hayran kaldım. Nasıl yapıyorsa her attığı pasta takım arkadaşına bombayı atıyordu. Hani mahallede top oynarken arkadaşımıza doğru abanıp onu zımbalamaya çalışırdık, öyle gerzek bi hareketimiz olurdu. Toroman böyle pas atıyordu dün akşam. Veli sol bekte olmamışta, Toroman olmuş mu yani?

Son olarak aylar sonra iddaa’da bir kuponum tuttu. Burada bazen maçları yazıp nasıl patladığımı paylaşıyordum, bana küfür etmeyin notunu ekleyerek. On haftadır kaybetmeyen takımın kaybedeceği haftayı, son sıradaki takımın ilk galibiyetini, sonuncunun birinciyi yendiği, o maça oynadım diye 3-4 kırmızı kart veya bi o kadar penaltı olan maçları hatırlayan çıkabilir. İddaa diye Takımların kaderiyle oynuyordum. Kocaelispor maçı ilk kez iddaada yer alınca 4 maç yaptım. Biri Kocaelispor – Balıkesirspor. bu sezon ilk defa 2-0 öne geçmemize rağmen 2-3 maçı kaybetmemizin suçunuda kendimde aradım. 4 maçtan tutanda olmadı. Ancak dün akşam avrupa ligi serinletti ve büyüyü bozdum. Artık buradan iddaa kuponu bile paslaşabilirim. çok para almasakta, çay ısmarlayabilirim size =) önemli olan; tuttu, büyü bozuldu.

Hiç yorum yok: